Frisk og deilig dessert

Nå bugner butikkene av deilige søte appelsiner, også blodappelsiner og jeg har planer om å servere en yummi frisk dessert i dag.Jeg blir glad bare av å se på denne fargerike delikat skålen fylt med appelsin, blodappelsin, valnøtter, mandler og granateple. I tillegg så skinner solen, og jeg skal hente barnebarna for å ha dem på overnatting.

Appelsinene er så søte og smakfulle at ekstra sukker er unødvendig, kun en god klatt pisket krem som tilbehør. Superenkelt og slik som jeg liker det. Håper den faller i smak hos barnebarna også.

Publisert av

ingridtunheim

Hei, jeg er Ingrid og jeg bor på Jæren. Hjertelig velkommen til min blogg. Den handler om alt og ingenting fra min hverdag. Dagene hjemme, på hytta eller på jobb der jeg flyr rundt omkring som purser i SAS.

6 kommentarer om “Frisk og deilig dessert”

  1. Hei! Ser du etterlyser voksne bloggere på CBE sitt kommentarfelt. Jeg begynte friskt, men har for mye å gjøre på jobb., så rekker ikke å dedikere meg 100%, selv om det hadde vært helt konge! Fin blogg du har da!
    Min heter Hverdagsklikk. Er ikke så kul da, men moro når jeg har tid😊

    1. Så kjekt å høre fra deg og Hverdagsklikk skal jeg ta en titt på. Skjønner godt at det blir lite tid med full jobb, for det tar tid. Jeg jobber redusert stilling og har derfor mer tid til disposisjon. God helg til deg. Klem, Ingrid

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..