Nytt i klesskapet

Jeg liker å kle meg i lette sommerkjoler. Det er så behagelig, lett og feminint, og jeg håper virkelig ikke denne blir hengende mye i klesskapet i sommer.Kjolen er laget av cupro, tidligere kalt kobbersilke. Jeg har aldri hørt om det stoffet før, men den er myk og glatt og nesten like behagelig som silke.

Den er aldeles nydelig å ha på, litt posete og med stikklommer i sidene. Den perfekte kjolen til fine sommerdager og sommerkvelder. Og så elsker jeg lengden på ermene.

Publisert av

ingridtunheim

Hei, jeg er Ingrid og jeg bor på Jæren. Hjertelig velkommen til min blogg. Den handler om alt og ingenting fra min hverdag. Dagene hjemme, på hytta eller på jobb der jeg flyr rundt omkring som purser i SAS.

16 kommentarer om “Nytt i klesskapet”

  1. Superfin kjole, den kledde du😍 Nå håper vi bare sommeren blir like fin som den har vært til nå!

  2. Ååå, for ein herleg kjole.
    Eg lika også godt den fasongen, lommer er kjekt sjølv om eg ikkje legg noko i dei.
    Og ikkje minst, du er ei flott dame !!
    Klem

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..