Inni er vi alltid unge

Jeg har lest Sissel Grans siste bok, Inni er vi alltid unge. Hun skriver om det å bli eldre og om hvordan eldre ofte diskrimineres og ikke blir regnet med. Om hvordan man blir eldre i kroppen, men at inni kjenner vi oss alltid unge.

Jeg kjenner meg så uendelig godt igjen når jeg leser og tenker at jeg skal lese den flere ganger. Jeg tror det vil være lærerikt for yngre mennesker også å lese denne boken for å få et bedre bilde og forståelse for de eldre og de fire aldrene vi mennesker går igjennom.

Publisert av

ingridtunheim

Hei, jeg er Ingrid og jeg bor på Jæren. Hjertelig velkommen til min blogg. Den handler om alt og ingenting fra min hverdag. Dagene hjemme, på hytta eller på jobb der jeg flyr rundt omkring som purser i SAS.

4 kommentarer om “Inni er vi alltid unge”

  1. Den bog lyder interessant! Jeg genkender i hvert fald mig selv i titlen. Indeni føler jeg mig fuldstændig som da jeg var 30, og jeg er 56. Jeg kunne godt tænke mig at læse den.

    1. Ja, den er lærerik og interessant for både eldre og de som skal bli eldre og de som har eldre rundt seg. Jeg tror ikke den er oversatt til dansk enda. Klem, Ingrid

  2. For en nydelig utestue dere har, synes det var et fint løft med litt mørkere farge. Skjønner godt at dere storkoser dere her. God 17. Mai til deg. Klem

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..