Hello spring

Våren er her og så deilig å rusle i Trondheims gater uten å hutre. Ikke det fineste været i dag, men likevel vår i luften.Jeg gikk innom Zara og der hang kåpen/jakken jeg har vært på utkikk etter så lenge og den måtte jo bare bli med videre i kofferten min. Den blir fin nå i vår og kan brukes både til hverdags og fest.

En annen ting. Da jeg var der møtte jeg på de fineste voksne damene som var på handel. Sikker en venninnegjeng vil jeg tro, for de var sammen. De syntes jeg var så fin i denne jakken og det var veldig hyggelig at de syntes det. Hvorfor er vi ikke flinkere til å kommentere når vi ser hverandre prøve klær? Det er jo så gøy å både gi og å få kommentarer. Tusen takk, damer. You made my day!

Publisert av

ingridtunheim

Hei, jeg er Ingrid og jeg bor på Jæren. Hjertelig velkommen til min blogg. Den handler om alt og ingenting fra min hverdag. Dagene hjemme, på hytta eller på jobb der jeg flyr rundt omkring som purser i SAS.

8 kommentarer om “Hello spring”

  1. Det har eg så ofte lyst å gjere, kommemtere når eg ser andre prøver klær som dei verkeleg stråler i. Men oftast lar eg være, i redsel for at det blir negativt oppfatta. Men, kan noko positivt bli negativt oppfatta? Då må ein være rimeleg ‘surmaga’ 😊

    1. Hei Sofie.
      Jeg tror ikke en hyggelig og positiv kommentar til ukjente ved prøverommet vil bli dårlig mottatt. Tvert imot. Jeg har gjort det noen ganger det har passet slik og fått hyggelig dialog utav det hele. Klem, Ingrid

  2. Lekker kåpe!Jeg har mange ganger kommentert hvis jeg syntes noen var fine i det de prøver,særlig om den som ekspederer er litt «tafatt»😉Har bare opplevd det positivt!Blir glad når andre sier noe til meg også,så skjønner godt damene « made your day»😊 Men har av og til også lyst å si noe hvis jeg synes de absolutt ikke kler det el de har feil størrelse😄😄

    1. Det gjelder å finne ord med omhu dersom man skal formidle ting som ikke passer. Selv liker jeg at de på butikken gir konstruktiv veiledning. Som oftest ser jeg selv at det ikke er meg det jeg prøver, men som er så lekkert på andre. Jeg skal i alle fall bli flinkere å gi ros og kommentarer. Klem, Ingrid

  3. Jeg er kan gi kommentar til andre damer som prøver klær (sikkert en gammel vane, etter å ha lørdagsjobb i klesbutikk i vel 10 år) og de blir alltid litt overrasket, men glad og smiler 🙂

    Jeg har til og med spurt damer på gaten, hvor er den fine blusen kjøpt ?
    Da blir jeg sett litt rart på, med ett smil, men det bryr jeg meg ikke noe om 🙂

    Fin kåpe, helt deg, klassisk stil !

    GOD HELG 🙂

    Her skal det nytes på landsbygda i flotteste vårvær

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..